Bewertungen von Mr. Sushi Alkmaar

Neue Beurteilungen

5.0
Jolanda
18 November 2024

Alles wat warm had moeten zijn, was koud. Daardoor klef en niet zo lekker als anders. Ben ik niet van jullie gewend, vorige bestellingen waren prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Emma
17 November 2024

Ver uit de aller beste sushi đŸŁâ€ïž bedankt 🙏

Gitte Veldt
8 November 2024

Dag van te voren besteld heel mooi op tijd en lekker eten zeker voor herhaling vatbaar

Sor
6 November 2024

Was heerlijk. Vaker hier besteld, nooit teleurgesteld geraakt.

Anton
3 November 2024

Was weer zalig en redelijk snel bezorgd. Jammer dat bevestiging en bezorger onderweg niet door kwam. Hierdoor in ongewis of het wel besteld was. Maar na een belletje weer helemaal opgelost.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marijn
2 November 2024
Armagan
31 Oktober 2024

Echt altijd super kwaliteit! Vooral die Fried sushi, wat is die toch top.

martin
31 Oktober 2024

wederom een succes behaald

Alex
28 Oktober 2024

Viel beetje tegen dit keer: Bezorger vriendelijk, maar bijna uur te laat zonder bericht. Garnalen: beetje taai en zonder saus ( niet eerste keer). Sustainability: staat mooi op de site, maar stokjes en wasabi gewoon geleverd (niet eerste keer). Gyoza: koud. Sushi was overigens weer top. Denk als bestelling iets secuurder wordt bekeken, en ik bij grote vertraging een mailtje krijg, alles meteen een stuk beter voelt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Alex, bedankt voor uw beoordeling. We gaan aan de slag met uw feedback. Bel ons in het vervolg graag eventjes als iets niet naar wens is, dan proberen we dit direct netjes met u op te lossen.

Silke
23 Oktober 2024

De bestelling werd een half uur te vroeg geleverd waardoor deze niet meer vers was toen ik thuiskwam.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Silke, onze excuses voor de te vroege bezorging. We zullen hier de volgende keer extra goed op letten! Bij ontevredenheid mag u ons altijd eventjes bellen.

Noa
23 Oktober 2024

Fantastisch

Larissa Dorgelo
21 Oktober 2024

Super lekker en vers eten. Ik was blijkbaar vergeten de kortings code in te typen voor de gratis roll maar ze kwamen alsnog de rol naar mij brengen. Echt top service vind ik dit!

Jelle groot
21 Oktober 2024

Sushi de luxe box is voor ons de beste. Ik hou alleen niet van tonijn, dat veranderen ze eigenlijk altijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rentenaar
20 Oktober 2024

Ik heb aan het begin van de middag een bestelling gedaan, met de bezorg tijd18.15 uur. Tot mijn grote verbazing kwam mijn bestelling al om 17.20. Mijn zoon was gelukkig thuis en heeft de bestelling in ontvangst genomen. Voordat we konden eten was een onderdeel van de bestelling al koud. Ik snap dat je het niet precies op het tijd stip kan bezorgen, maar een uur eerder?.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze excuses voor de te vroege bezorging. We zullen hier de volgende keer extra goed op letten!

Nadia
18 Oktober 2024
Shirley
17 Oktober 2024

Top bezorging, lekker optijd! En super lekkere pokebowl heel erg tevreden met de vulling

Peter van der Waard
16 Oktober 2024
Nienke
15 Oktober 2024

Snelle bezorging en het was heerlijk! Lekker veel gember

Bo
14 Oktober 2024

Ik had in de middag om 15:00 besteld om rond 18:00 te laten bezorgen. Om 19:15 is mijn vriend maar heen gereden, omdat we nog steeds niets hadden ontvangen. Ook zijn de 7 (!) telefoontjes die we in de tussentijd hadden gepleegd niet opgenomen door de vestiging. Sushi was lekker, kip helaas koud. Service en bezorging vielen zwaar tegen.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Bo, fijn om te horen dat u lekker heeft gegeten. Excuses voor de lange bezorgtijd, zullen er de volgende keer weer extra goed op letten. Mail ons nog eventjes, dan proberen we u netjes te compenseren voor een volgende bestelling.

MP
13 Oktober 2024

2 uur gewacht, kan gebeuren maar geef het even door volgende keer :)

Antwort von Mr. Sushi

Excuses voor de lange bezorgtijd. We gaan de slag met uw feedback.

Anton
12 Oktober 2024

De sushi en pokebowl waren weer zalig. Het duurde wel weer heel lang. Na een uur gebeld en een warrig verhaal. Werd het daarna wel snel bezorgd. Jammer dat het de ene keer allemaal goed gaat en de andere keer er om moet na bellen. De sushi en pokebowl zijn namelijk zeer goed.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Anton, fijn om te horen dat u lekker heeft gegeten. Excuses voor de lange bezorgtijd, zullen er de volgende keer weer extra goed op letten.

Anton
9 Oktober 2024

Was weer zalige sushi. Zeker een aanrader

Dekker
5 Oktober 2024
Jeanine
3 Oktober 2024

Heerlijk, goede kwaliteit en snel! De beste voor bezorgen in Alkmaar

Antwort von Mr. Sushi

Heel fijn om te horen Jeanine! Bedankt voor uw positieve review.

Ilayda
1 Oktober 2024

Paar x gebeld hoelang t nog duurde en iedere x werdt er aangegeven met een half uur gaat het de deur uit. Na 2 uur wachten was mijn bestelling gekomen. T eten was flauw en koud. Volgende keer 3x nadenken voor dat ik ga bestellen hier

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Ilayda, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd... Neem graag even per mail contact met ons op over uw klacht, dan proberen we u netjes te compenseren.

Sammy
30 September 2024

Was optijd, heel fijn! Alleen had ik gevraagd geen gebakken uitjes op de sushi en dat zat wel op de hele roll, dus dat was jammer. Gaat meestal wel goed namelijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Sammy, wat betreft wijzigingen, neem graag ook altijd eventjes telefonisch contact met ons op om zeker te zijn dat de wijziging goed doorgekomen is en mogelijk gemaakt kan worden. Excuses dat we het dit keer over het hoofd hadden gezien.

Sammy
30 September 2024

Helaas 25 minuten te laat zonder belletje. Ook had ik gevraagd of ik geen gefeituurde garnaal mocht maar daar ipv zalm. Dat kan altijd, helaas nu niet gedaan.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Sammy, excuses voor de kleine vertraging dit keer... Wat betreft wijzigingen, neem graag ook altijd eventjes telefonisch contact met ons op om zeker te zijn dat de wijziging goed doorgekomen is en mogelijk gemaakt kan worden.

Martin During
30 September 2024

haalde dit geen 5 sterren want er miste een freeroll en er zat veel te veel saus op, ben ik niet gewend, hooelijk volgende keer beter

Tommie
30 September 2024

Eten was erg lekker, telefonisch contact gehad met personeel en waren ook enorm toegankelijk. Alleen de bestelling kwam een uur te laat

Antwort von Mr. Sushi

Hi Tommie, via deze weg alsnog onze excuses voor de lange bezorgtijd.

Silvia
29 September 2024

Na 2uur wachten bestelling ontvangen (lang!). Telefonisch zei dame er wat extra’s bij te doen omdat het zo lang duurde, dit bleek bij uitpakken niet zo. Zou netjes zijn als er zelf contact op werd genomen als er te weinig bezorgers zijn oid

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Silvia, onze excuses voor de lange bezorgtijd... Neem even per mail contact met ons op, dan proberen we u alsnog netjes te compenseren.

Stefanie van den Ende
28 September 2024

Helaas kwamen ze 45 minuten te laat en was er niet gebeld.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Stefanie, onze excuses voor de langere bezorgtijd... We proberen u de volgende keer weer beter op de hoogte te stellen.

Kajsa Mol
22 September 2024

Normaal gesproken echt top service en ziet er goed uit! Alleen vanavond jammer genoeg niet de sushi lag half uit elkaar toen het aankwam wat het ook onmogelijk maakte om het met stokjes te eten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Kasja, wat vervelend om te horen dat de sushi niet netjes aangekomen was bij u. U mag altijd even telefonisch contact met ons opnemen in zo'n geval, dan kijken we hoe we dit zsm met u kunnen oplossen.

Marieke Pool
22 September 2024

Onze bestelling was incompleet. Toen we daarover contact zochten, kregen we een geĂŻrriteerde ipv vriendelijke medewerker aan de lijn. Nalevering duurde 50 minuten.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Marieke, het spijt ons dat u onze service als onvriendelijk ervaren heeft, dit is absoluut niet de bedoeling geweest. Onze excuses voor dit ongemak. We zullen er extra op letten in het vervolg.

Daniëlle Beens
20 September 2024

Top, heel erg lekker gegeten. Snelle bezorging. Voor herhaling vatbaar

Fabienne
19 September 2024

Sushi was echt niet smakelijk, het leek niet vers of iniedergeval alsof het al een tijdje lag.. super zonde want je betaald er wel flink voor.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Fabienne, wat jammer dat u dit zo ervaren heeft. Had even telefonisch contact opgenomen over uw klacht, dan hadden we deze direct netjes met u opgelost!

Michel Wiebering
12 September 2024

Heerlijke sushi. Bestelling was helaas dit keer incompleet.

De jong
9 September 2024

Was ontzettend lekker! Als klein verbeter punt, de sushi wat gelijker snijden. Sommige waren erg smal en vielen daardoor uit elkaar. Andere stukken waren dan weer te groot om netjes te eten. Bezorging was krap binnen een uur. Al met al zeker voor herhaling vatbaar. Ohja, transactie kosten is wel een beetje ouderwets. En apart betalen voor een papierentasje?

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Bedankt voor uw feedback, we gaan ermee aan de slag!

Sjoerd Kuindersma
8 September 2024

Was een beetje door elkaar gelopen en een puinhoop
. Maar wel heel smakelijk 😋

Antwort von Mr. Sushi

Hi Sjoerd, wat vervelend dat uw bestelling rommelig aankwam. Zullen de volgende keer extra voorzichtig zijn tijdens het bezorgen!

Maartje
7 September 2024

De FREEROLL ontbrak bij bezorging


Antwort von Mr. Sushi

Ha Maartje, wat vervelend, onze excuses voor dit ongemak. Neem altijd even direct telefonisch contact met ons op als er iets ontbreekt in uw bestelling, dan proberen we dit zsm op te lossen!

C
6 September 2024

Altijd goed

Thijs Visser
5 September 2024
Bianca
5 September 2024

Lekker sushi, maar 9 van de 10 keer vergeten ze of de lente-ui, of de saus erop te doen. (Dit vind ik wel erg jammer!!!) Ook geef ik steeds aan, geen wasabi of stokjes, maar krijg het er wel bij (zonde) Veel extra (onnodige) kosten. Maar het weerhoud mij er niet van om te bestellenđŸ€Ș

Antwort von Mr. Sushi

Hi Bianca, vervelend dat dit steeds mis gaat. Zullen er extra op proberen te letten!

Mink
5 September 2024

Als je 12 jarige graag sushi wil eten dan bestel je bij Mr Sushi. Het was weer top!

R.slim
2 September 2024

Keurig op tijd , vers en weer heerlijk .

Martin During
31 August 2024

was weer heel lekker

bergh
26 August 2024

bijna 2 uur gewacht

Antwort von Mr. Sushi

Wat vervelend dat u zo lang op uw bestelling heeft moeten wachten. Bent u hier telefonisch al voor gecompenseerd? Anders mag u ook altijd mailen, dan compenseren wij u graag voor een volgende bestelling.

Mai
26 August 2024
Martje
26 August 2024

Aan de kwaliteit van de sushi heeft het vandaag niet gelegen. Maar onze bestelling werd bezorgd zonder soyasaus en wasabi. Dat is toch essentieel! Meteen gebeld en mij werd verzekerd dat het binnen 20 minuten alsnog bezorgd zou worden. Nog uitgelegd dat ik vroeg besteld had omdat een deel van het gezin om 18.30 weg moest. Uiteindelijk stond de bezorger er om 18.50 mee voor de deur
 heel erg jammer, een flinke teleurstelling.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Martje, onze excuses dat we de soja en wasabi vergeten waren. We zullen er in het vervolg extra goed op letten!

Joyce
24 August 2024

Het eten was heerlijk en precies wat we verwacht hadden. Wij gaan zeker vaker bestellen.

Chaiii
22 August 2024

Heerlijke Sushi

Matthijs hotspots Alkmaar
22 August 2024

Beste Sushi van Alkmaar en omstreken altijd vers en lekker

Bart de Boer
21 August 2024

Dinsdag 20 augustus 2024 besteld om 18.10 en uiteindelijk na 2 keer bellen is het om 20.30 bezorgd, bizar. Als ik om 18.10 wist dat ik zo lang zou moeten wachten had ik voor iets anders gekozen. Inmiddels al een paar andere dingen gegeten. Voor €60,- vind ik dat niet kunnen.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Bart, het spijt ons dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Mocht u hiervoor nog niet gecompenseerd zijn, neem dan graag even per mail contact met ons op zodat we dat kunnen doen voor uw volgende bestelling!

Alexander van der Linden
20 August 2024

Eten was lekker, maar we balen er van dat we 2 uur hebben moeten wachten op onze bestelling. Toen we na 1,5 uur wachten belden om te vragen naar de status misten we ook een stukje erkentelijkheid, geen sorry of vervelend en ook geen duidelijk beeld over hoe lang het nog ging duren.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Alexander, heel vervelend om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling... Onze oprechte excuses voor het ongemak. Neem even per mail contact met ons op, dan compenseren wij u voor een volgende bestelling.

Alex
20 August 2024

Helemaal top. Smaakt allemaal prima.

Evelien
20 August 2024

Heerlijk vers, snelle, vriendelijke bezorger.

Margriet
17 August 2024

Meestal mooi op tijd of zelfs aan de vroege kant, nu een half uur te laat. Bakje wakame was open gegaan. Papieren zak was gescheurd en nat. Loempia's al koud. Sushi gelukkig wel erg lekker en zoals gevraagd met minder saus.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Margriet, heel vervelend dat de bestelling wat slordig aankwam dit keer. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen hier de volgende keer extra op letten, maar u mag ook altijd even bellen als er iets mis is gegaan met de bestelling. Zo kunnen we u direct helpen en een oplossing aanbieden!

Sura
13 August 2024
Jolanda
13 August 2024

Het eten was heerlijk, zoals altijd. De site werkt alleen niet goed helaas. Daardoor is het dan niet mogelijk om gebruik te maken van de gratis aanbieding. Je kunt namelijk niet de code ergens typen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Irene
12 August 2024

Bijna een uur te laat, bel dan even als je weet dat je te laat komt


Antwort von Mr. Sushi

Hi Irene, onze excuses voor de langere bezorgtijd... Wilt u ons even mailen? Dan compenseren wij u voor de volgende bestelling.

Hidde
10 August 2024

Helaas veel te laat en de edameme veel te ver door. Hierdoor een soort slappe pap boontjes. Erg jammer. Enige lichtpuntje waren de flamend zalm nigiri. Geen aanrader.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Hidde, bedankt voor uw review. Vervelend dat niet alles naar wens was. Bel ons even zodat we uw klacht verder kunnen bespreken!

Bob
10 August 2024

Verser dan vers. Heerlijk eten.

R Slim
8 August 2024

Was weer top! Vorige keer was er iets misgegaan dat is keurig opgelost .

Martin During
6 August 2024

Top

MP
4 August 2024
Dominique de leeuw
2 August 2024

We werden netjes gebeld door een vriendelijke jonge man dat de bestelling iets later was. Vervolgens zat er ook nog iets extra’s bij! We waren zeer tevreden over de service en het eten!

D.
31 Juli 2024
Marissa
30 Juli 2024
Henry
29 Juli 2024

De Edame bonen waren weer niet vers
 De sashimi gelukkig wel.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Henry, wilt u ons laten weten wat u precies bedoelt met 'niet vers'? Waren ze niet warm meer? We horen het graag zodat we met uw feedback aan de slag kunnen! U mag ons altijd mailen of bellen.

MP
28 Juli 2024
ten have
28 Juli 2024
Hein van Putten
28 Juli 2024

Dikke prima en heerlijk ook

Martin During
27 Juli 2024

Was weer geweldig

Lisa
24 Juli 2024

Ik vond het dit keer minder lekker dan de andere keren. Er ontbraken meerdere dingen van onze bestelling. Bij na bellen kwam dit wel met een half uur. Vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Ik blijf hier bestellen!

Elise Ahlers
22 Juli 2024

De beste in Alkmaar. Heerlijke verse sushi, consequent en goede bezorging!

Jelle groot
20 Juli 2024

Helaas de tonijn niet vervangen voor iets anders ondanks melding. Andere keren hiervoor wel. Dus weet niet of de volgende keer bestelling wel of niet

PW
20 Juli 2024

Wij hadden gefrituurde rollen. Lekker, maar weinig verschil in smaak tussen de verschillende smaken.

Bijdevier
19 Juli 2024

Goed eten, snelle bezorging en leuke medewerkers

Sonny
17 Juli 2024

Weer super lekker gegeten - steekt echt boven alle andere ketens (SushiPoint e.g.) uit. Alleen beetje jammer van de lange haar tussen de Softshell ;-)

Tino van der Burg
15 Juli 2024

Wederom lekker gegeten. Goede prijs/kwaliteit en snel bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kookai
14 Juli 2024
Evelien
11 Juli 2024

Heerlijk verse sushi die nu nog lekkerder zijn door de sausjes die eroverheen zitten. Vriendelijke snelle bezorging.

Simone Nauta
10 Juli 2024

Er zat geen wasabi bij de bestelling.

Danielle
6 Juli 2024

Super! Snelle bezorging (door de enorme regen, ook nog!) en heerlijk gegeten.

Bonne
6 Juli 2024
W
6 Juli 2024

Als er door personeel tekort niet op tijd bezorgd kan worden zou het prettig zijn om hier bericht van te krijgen. Uiteindelijk zelf ernaar toe gereden omdat ze telefonisch niet bereikbaar waren. Daar aangekomen zeiden jullie hij is onderweg/zal er al bijna zijn en vervolgens nog 3 kwartier gewacht en bij opnieuw bellen te horen krijgen dat de bezorger de verkeerde route had genomen....komt niet echt geloofwaardig over. Uiteindelijk 2 uur moeten wachten...

Pauline
5 Juli 2024

Ze waren weer heerlijk!

Martje
4 Juli 2024

Altijd lekkere en verse sushi! Met de gratis rol-actie ook nog goed betaalbaar. Vaste klant hier.

Mink
4 Juli 2024

Kwaliteit en smaak van de sushi zijn echt op orde. Wel is het jammer dat de poke bowl niet zelf meer samengesteld kan worden.

Bram
3 Juli 2024
Heijne
23 Juni 2024

Altijd heerlijke sushi!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter van der Waard
23 Juni 2024
Mariska
23 Juni 2024

Stipt op tijd met vooraf opgegeven bezorgtijd. Wat warm moest blijven was ook echt nog warm.

R
20 Juni 2024

EK box ; fijne variatie en goede kwaliteit.ze hebben hier zitten smullen. Bezorging keurig op tijd en vriendelijk.

D. Beens
16 Juni 2024

Het was weer heerlijk! Mooi op tijd bezorgd ook nog, erg blij mee

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Robert
16 Juni 2024

Crunchy box was nog heerlijk warm en waren heerlijk

Marte
12 Juni 2024

Het duurde deze keer extreem lang voor de bestelling bezorgd werd. Aardig dat er om die reden iets extra’s bij zat maar inmiddels eigenlijk geen trek meer. Jammer.

Tessa
8 Juni 2024
Thijs
8 Juni 2024

Leuke actie! Beef roll met truffel is verrassend lekker. Zie deze graag terug in een box.

Vladyslav
7 Juni 2024

Fancy Dinner box is the best!

Noa
5 Juni 2024

Normaal bestelden wij sushipoint maar dit was zo veel beter! Echt heerlijk gegeten